In urma pandemiei din 2020, si in urma necesitatii de distantare fiica, piata online s-a dezvoltat foarte mult si, in unele industrii, pietele locale s-au dizolvat in favoarea unei vizibailitati mai mari a pietei globale online. Una din aceste industrii este cea a Cursurilor de Limbi Straine unde a crescut exponential oferta de Invatare de Limbi Straine pentru Companii in mediul online.
Aceasta oferta mare de Servicii de Invatare a Limbilor Straine creeaza o multitudine de oportunitati pentru businissurile romanesti. Dar, in calitate de Managerde Resurse Umane si Invatare si Dezvoltare, va trebui sa te asiguri ca furnizorul de limbi straine pe care il alegi este de fapt cea mai buna alegere pentru echipa ta.
Un studiu realizat de Institutul IBM for Business Value in colaborare cu National Retail Federation a masurat ca 41% din cumparatori sunt Value-Driven Consumers. Sunt consumatori care fac achizitiile luand in considerarea Valoarea produsului ca si criteriu principal. Asta inseamna ca motivul numarul 1 pentru achizitia unui produs dintr-o multitudine este Cel mai bun Raport Pret-Valoare pe care il pot obtine in urma achizitiei.
In ofertele de Invatare de Limbi Straine, cel mai mare risc in selectia furnizorului este sa compari preturi intre doua sau mai multe cursuri care sunt foarte diferite ca scop. Un Manager de Resurse Umane trebuie sa fie foarte atent atunci cand compara, de exemplu, preturile unui Curs de Limba Engleza la o Platforma de Invatare Video Online cu pretul unui Curs de Limba Engleza la o Scoala de Engleza care ofera Predare Live cu Profesor (uneori chiar Predare Live in Clasa). In Analiza de Date un standard foarte important este sa nu compari niciodata mere cu pere, dar acelasi principiu functioneaza in Selectia Furnizorilor de Servicii. Managerii de Dezvoltare de Personal trebuie sa ia acest aspect in serios mai ales in analiza Ofertelor de Invatare de Limbi Straine unde mixul de oferte poate duce foarte usor la alegeri gresite.
Totusi, care este valoarea adaugata a unui Curs de Invatare cu Profesor?
- Un Profesor creeaza situatii reale si experiente reale de vorbire (vedeti exemple in capitolul urmator)
- Un Profesor adauga Ingrediente pentru Personalizarea Invatarii
- Un Profesor Ghideaza studentul pe parcursul cursurilor in asa fel incat sa-l ajute sa-si atinga propriile obiective si nevoi de invatare(vorbim de studenti adulti care au provocari zilnice in comunicarea la locul de munca)
- Un Profesor e un Om și e totodata un Formator, cu care îți poate veni drag să înveți pentru că de la el, pe lângă limbi străine, poți afla chiar și ce alte resurse profunde zac în tine!